Үшінші күн жайындағы есебіміз шағымдау болып шықты. Қиындықтар таңертеңнен басталды: түнде «Прадо» моторы өшіп қалып, оны 2 сағат бойы жылытып, оталдырумен әуре болдық.
Таң сайын істейтін әрекеттеріміз бір. Бұл өңірдегі таң мен кештің айырмашылығы білінбеудің қасы - полярлық күн әрдайым жарық, уақыт мерзімін сағатпен біліп отырамыз. Оянғаннан соң қонысымызды жинап, жүгімізді буғаннан соң көлікке тиейміз..
Бәрі жинақталып, тиелгеннен кейін дөңгелектердің желін үрлеп, қажетті қысымға дейін жеткіземіз …
…сосын көліктерге жанармай құямыз…
… антарктикалық құймадана…
…и двигаемся дальше.
…одан соң алдыға басамыз.
Ширағымыз бәсеңдеу болса да, ілгері жылжып келеміз. Жолда тағы бір сыныққа тап болдық – бұл жолы амортизатор. Тез ауыстырып алып, жолымызды жалғастырдық.
Жолда тағы жанармай құйып алдық:
Алматы таңының 8 желтоқсанында 76-77 ендікке жетуді көздеп отырмыз.
Маршрут барысы жөнінде тікелей репортаждарды бақылап отырыңыздар:
— Қазақ Географиялық Қоғамының ресми сайтында
— Facebook http://www.facebook.com/kazgeokz,
— Vkontakte http://vkontakte.ru/kazgeo
— http://kazgeo.kazakh.ru
— http://twitter.com/#!/kazgeo_kz хэштег #kazgeo2011